فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار حسینی

امروزه با گسترش روز افزون فضای آنلاین، کسب و کارهای اینترنتی نیز رونق خاصی گرفته اند به طوری که از 5 سال پیش تا کنون شاهد استفاده ی تمام اقشار جامعه از فروشگاه های آنلاین هستیم. آجیل و خشکبار برادران حسینی با وجود تلاشی 40 ساله برای کسب رضایت مشتریان در این عرصه نیز پیش قدم شده و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار قدم بزرگی را در جهت ارتقا وگسترش کسب و کار خود برداشته است.

خوشبختانه با توجه به محبوبیت و اعتماد کامل مردم به این برند استقبال بی نظیری از فروشگاه اینترنتی براردان حسینی انجام شد. طبقه بندی و نظم محصولات و از همه مهم تر کیفیت بالا سبب شد که مشتری های زیادی از سراسر کشور جذب شوند.

بنابراین کادر پشتیبانی فروشگاه اینترنتی در فصل های فروش ( مثل شب یلدا و نوروز) با خیل عظیمی از سفارشات مواجه شدند که به همت سیستم ساماندهی مشتریان که توسط گروه تخصصی ماتو تعبیه شده بود توانستند سفارشات ثبت شده ی مشتریان را با موفقیت مدیریت کنند.

این سیستم به این صورت است که مشتری بعد از پرداخت وارد فاز تایید پرداخت می شود. بعد از آن، در قسمت آماده سازی سفارش، فاکتور مشتری چاپ شده وارد فاز در حال پردازش می شود بعد از اینکه سفارش ثبت شده آماده شد با اسکن بارکدی که بر روی فاکتور وجود دارد نوع ارسال سفارش ( پست، چاپار، پیک و … ) مشخص شده و بسته ارسال می شود و در نهایت وارد فاز ارسال می شود. مشتری هر کدام از این سه وضعیت را با مراجعه حساب کاربری خود می تواند مشاهده کند.