• mato.group
  • در اینستاگرام با ما باشید

دپارتمان گرافیک

یکی از بخش های دیجیتال مارکتینگ تهیه ی محتواست. همان طور که می دانید محتوا جنس و انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها محتوای تصویری و گرافیکی است که خود آن نیز به بخش های مختلفی تقسیم می شود. شاید جالب باشد بدانید که این جنس از محتوا بیشترین اثر بخشی را در بین مخاطبین دارد. به جرأت می توان گفت که نتیجه و حاصل نهایی کار دیجیتال مارکتینگ به کار و خلاقیت گروه گرافیک گره خورده است چرا که در واقع پلی را بین یک کسب و کار و مشتری ایجاد می کند. طراحی گرافیک در حقیقت آخرین پله برای رسیدن به موفقیت در کار دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.

گرافیک تبلیغاتی

در دنیای محتوای امروز که تصویر بیشترین اثر بخشی را در بین مخاطبین دارد، گرافیک به مثابه یک ابزار نیرومند در حوزه ی تبلیغات عمل می کند. گرافیک تبلیغاتی را میتوان در پوستر، بیلبورد و یا طراحی بنر برای شبکه های تبلیغاتی مثل اینستاگرام و تلگرام مشاهده کرد

عکاسی

این بخش جزء جدا نشدنی گرافیک محسوب می شود که بیشتر کاربران به طور کلی با آن آشنایی دارند. گروه عکاسی ماتو حوزه های مختلف عکاسی مثل عکاسی صنعتی، تبلیغاتی، معماری و مد و فشن را پوشش می دهد.

طراحی رابط کاربری

رابط کاربری در واقع هر چیزی است که زمان مشاهده ی یک سایت و یا اپلیکیشن با آن مواجه می شوید. که از متن گرفته تا تصاویر، ویدئوها و یا حتی رنگ و مکان قرار گرفتن هر اِلمان به این قسمت مربوط می شود. رابط کاربری در طراحی سایت ها خصوصا در فروشگاه ای آنلاین یک نکته مهم و اساسی ست.

طراحی هویت بصری

هویت بصری همان طور که از اسمش مشخص است به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که جنبه ی تصویری از تجارت یا محصول را در ذهن مخاطب شکل می دهد. این قسمت شامل بخش هایی مثل طراحی لوگو، ست اداری و برند بوک و ... می باشد.

طراحی بسته بندی

بسته بندی و ظاهر محصول یکی از اساسی ترین کارها در حوزه ی بازاریابی و جذب مشتری می باشد چراکه یک بسته بندی خوب می تواند بسیار موثر تر از سایر روش های تبلیغاتی گران قیمت عمل کند از این رو در نظر گرفتن یک طراحی خوب برای ساک خرید و یا بسته بندی محصول از جمله کارهایی ست که کسب و کارها نباید از آن غافل شوند.

گرافیک متحرک

گرافیک متحرک بیشترین اثر گذاری و مخاطب را در این حوزه داراست و به همین دلیل در بین سفارش دهندگان هم خواهان زیادی دارد از این رو یکی از بخش های اصلی گرافیک محسوب شده که شامل بخش های موشن گرافیک، تیزر تبلیغاتی، لوگو متحرک و یا بنر متحرک تبلیغاتی یا بنر متحرک سایت می باشد.

مشاوره

گروه خلاق ماتو با در نظر گرفتن نیاز مخاطب و با هدف جذب بازار، ایده های منحصر به فردی را در اختیار کسب و کار ها قرار خواهد داد. مشاورین متخصص ما پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه ی دیزاین و گرافیک خواهند بو و بهترین راهکارها را در اختیار شما خواهند گذاشت.

کارکتر و مسکات

بسیاری از کسب و کارها برای اثر بخشی و تأثیرگذاری بیشتر از شخصیت های کارتونی استفاده می کنند. که این شخصیت ها همانند لوگو نمادی از هویت آن کسب و کار محسوب می شود.

طراحی اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ترکیب دو کلمه اینفو(information) به معنی اطلاعات و گرافیک است و به معنی ارائه ی اطلاعات به کمک تصویر می باشد. اینفوگرافیک در کسب و کار یک راه ساده برای معرفی خدمات و یا یک محصول منحصر به فرد می باشد.

نمونه کارهای تیم گرافیک

کیفیت کار ما تضمینی برای همکاری با شماست شما می توانید آخرین نمونه کار های ما را مشاهده کنید